Twoja lista dekoracji!

Wysyłka dekoracji

Szczegóły procesu wypożyczania dekoracji na odległość za pośrednictwem kuriera

1. Dekoracje na pewno dotrą na czas.
Pierwsze paczki kurier odbiera od nas już w poniedziałek, kolejną partię we wtorek. Paczki docierają do odbiorcy następnego dnia po nadaniu.
Ostateczny termin wysłania dekoracji to środa, zatem najpóźniej w czwartek docierają one do Klienta.

2. Jeśli ślub odbywa się w inny dzień niż weekend, lub termin związany jest np. z długim weekendem, czas wysyłki dostosowujemy indywidualnie.

3. Odesłanie dekoracji po ślubie:
Do zamówienia od razu doliczamy koszt wysyłki zwrotnej.
Termin odbioru wyznaczamy na poniedziałek po ślubie. Do paczki z dekoracjami wkładamy etykiety zwrotne, które należy nakleić na paczki przed przybyciem kuriera.
Na prośbę Klienta w poniedziałek rano możemy podać bezpośredni numer telefonu do kuriera, który ma odebrać od Państwa paczki. Można do niego zadzwonić i zapytać, o której godzinie przyjedzie.
Podsumowując- Klient wypożyczający dekoracje musi jedynie zapakować je z powrotem do kartonów, w których zostały doręczone oraz nakleić etykiety zwrotne i… czekać na kuriera, który odbierze paczki.

4. Jeśli w poniedziałek po ślubie Para Młoda nie ma możliwości przekazania paczek kurierowi, trzeba nas o tym poinformować najpóźniej 10 dni przed uroczystością, a my zlecenie odbioru paczek skierujemy pod wskazany adres sali weselnej/ restauracji/ hotelu. Można poprosić o wydanie paczek personel hotelu.

5. Staramy się pakować dekoracje w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko uszkodzeń i jeśli Klient zapakuje je w drogę powrotną tak samo, to nic nie powinno się uszkodzić. Jeśli po odbiorze okaże się, że dekoracje przyjechały do Państwa uszkodzone, należy spisać protokół szkody z kurierem. Jeśli zostaną uszkodzone w drodze powrotnej do nas, są dwie opcje:
1) uszkodzenie w wyniku zaniedbań kuriera – zgłaszamy szkodę kurierowi, Klient nie ponosi odpowiedzialności.
2) dekoracje wracają do nas uszkodzone w wyniku nieprawidłowego zapakowania (przykład: wysyłamy wazony grubo owinięte folią bąbelkową i każdy w oddzielnym małym kartoniku, a wracają do nas owinięte pojedynczą warstwą folii lub luzem w dużym kartonie). Wówczas winę za uszkodzenie w transporcie ponosi Klient.

6. Koszt wysyłki zależy od rodzaju oraz ilości dekoracji. Kwotę tę podajemy po zapoznaniu się z zamówieniem.
Jeśli nadal masz jakieś pytania, na które nie ma odpowiedzi powyżej, zapraszamy do kontaktu.

Nie znalazłeś odpowiedzi na pytanie? Napisz do nas!