Zasady wypożyczania
1. Proces wypożyczania zawsze należy rozpocząć od zapoznania się z naszą ofertą, być może mamy coś, co jest niezbędne na Państwa ślubie, chociaż nawet o tym nie wiedzieliście 😉
2. Wybrane produkty należy dodać do swojej listy a następnie w podsumowaniu podać datę uroczystości oraz informację o tym, czy zamówienie ma być wysłane kurierem, czy będzie odebrane osobiście w Zielonej Górze.
3. Po przesłaniu nam listy wybranych dekoracji należy oczekiwać na odpowiedź odnośnie dostępności oraz ewentualnych kosztów wysyłki oraz kaucji zwrotnej.
UWAGA! Produkty z sekcji WYPOŻYCZALNIA ATRAKCJI są dostępne wyłącznie w Zielonej Górze i okolicach (promień ok. 50km).
4. Kiedy zamówienie zostanie ustalone, przystępujemy do przygotowania umowy. W oparciu o dane podane przez Państwa w formularzu, sporządzamy umowę i wysyłamy ją mailem. Umowa zostaje zawarta poprzez odesłanie maila potwierdzającego zapoznanie się z umową i akceptację jej warunków.
4. W umowie zawsze zawarte są wszystkie terminy związane z płatnościami i wysyłką, zarówno ze strony Państwa jak i naszej.
5. Zapewniamy Państwu gwarancję stałej ceny z dnia zawarcia umowy. Zarówno na koszty wynajmu jak i przesyłki kurierskiej.
6. Dekoracje wysyłamy najpóźniej w środę przed ślubem. Po wcześniejszym uzgodnieniu termin wysyłki może być wcześniejszy, w końcu uroczystość niekoniecznie musi odbywać się w sobotę.
7. Termin odesłania dekoracji przypada na poniedziałek po ślubie. Odbiera je kurier zamówiony przez nas. W paczce z dekoracjami znajdziecie Państwo etykiety zwrotne.
UWAGA! Zwrot przedmiotów z sekcji WYPOŻYCZALNIA ATRAKCJI następuje tego samego dnia, co dostawa, chyba, że strony ustalą inaczej.
8. Cena wypożyczenia obejmuje cały okres wypożyczenia od momentu wysyłki/doręczenia/odbioru aż do zwrotu. Całkowity koszt zamówienia składa się z: ceny wypożyczenia dekoracji, kaucji zwrotnej i ewentualnie kosztów wysyłki.
9. PŁATNOŚĆ: W przypadku złożenia zamówienia w terminie krótszym niż dwa miesiące przed ślubem płatność należy uregulować jednorazowo. Jeśli zamówienie składane jest wcześniej niż dwa miesiące przed ślubem, wówczas w celu rezerwacji terminu należy wpłacić zadatek w wysokości 20% wartości zamówienia. Pozostałe 80% jest płatne na miesiąc przed uroczystością.
10. Różne sytuacje się zdarzają, różnie w życiu bywa, dlatego nawet dwa miesiące przed ślubem w przypadku rezygnacji z umowy wypożyczenia, zwracamy Państwu całość wpłaconego zadatku.
11. Naturalnym jest, że z zaproszenia na wesele nie skorzystają wszyscy goście. Dlatego trudno jest przewidzieć kilka miesięcy wcześniej ile osób tak naprawdę przybędzie. W związku z tym nawet tydzień przed ślubem możliwa jest modyfikacja zamówienia w zakresie +/- 15% (jeśli pozwala na to nasz asortyment). W przypadku całkowitej rezygnacji z którejś pozycji z zamówienia istnieje możliwość wybrania innych ozdób z oferty za równowartość wycofanych pozycji.
12. Ostatnia kwestia dotyczy stanu dekoracji, które Państwo do nas odsyłają. Niektóre dekoracje wymagają czyszczenia po użyciu (m.in. dywan, dekoracje materiałowe typu pokrowce na krzesła czy obrusy). Nie należy się tym przejmować – odsyłacie Państwo niewyczyszczone ozdoby, a koszt czyszczenia zawsze jest wliczony w cenę wypożyczenia. Nie naliczamy za to dodatkowych opłat. Kaucja potrącana jest w przypadku uszkodzeń/ plam niemożliwych do usunięcia.
13.ZASADY OBOWIĄZUJĄCE W SYTUACJI ZAISTNIENIA OKOLICZNOŚCI NIEZALEŻNYCH OD ŻADNEJ ZE STRON UMOWY
a) jeśli w terminie, którego dotyczy niniejsza umowa obowiązywać będzie zakaz organizacji imprez, DM Decor zobowiązuje się do zwrotu wpłaconych przez środków pieniężnych. Istnieje również możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów.
b) w przypadku zmiany terminu realizacji zamówienia, koszt wypożyczenia dekoracji, wysyłki kurierskiej oraz kaucji zwrotnej nie ulega zmianie – obowiązujące są kwoty podane w dniu zawarcia umowy.
c) Jeśli Klient zrezygnuje z zamówienia pomimo braku zakazu organizacji imprez, nie przysługuje mu prawo do zwrotu zadatku.
d) Jeśli w momencie rezygnacji z zamówienia, pomimo braku zakazu organizacji imprez, uiszczona została już pełna kwota zawarta w niniejszej umowie, wówczas DM Decor zwróci koszty niezwiązane z wypożyczeniem, tj. kwotę kaucji zwrotnej oraz kwotę za wysyłkę kurierską. Opłata za wypożyczenie dekoracji nie jest w takim przypadku zwracana.
e) Pkt. 3 niniejszej umowy określa możliwość zmiany ilości wypożyczanych dekoracji w zakresie +/-15%. Natomiast jeżeli w dniu, w którym odbywa się uroczystość dozwolona będzie mniejsza ilość gości niż to obejmuje zakres 15%, dopuszcza się możliwość zmniejszenia liczby dekoracji w większym zakresie. UWAGA! Dotyczy to dekoracji, których potrzebna ilość uzależniona jest od liczby gości (np.: podtalerze, obrusy, pokrowce na krzesła). Zapis ten NIE DOTYCZY dekoracji, których ilość nie zależy od ilości gości (np.: ścianki, dywany).